Nový člen marketingového týmu má zkušenosti také z redakcí Hospodářských novin, Českého rozhlasu a zpravodajské televize Z1. „Hlavním pilířem naší marketingové strategie je kvalitní a promyšlený obsah. Klientům a odborné veřejnosti poskytujeme informační servis v oblasti práva, daní a financí, který chceme neustále zlepšovat. Komunikační tým skupiny HAVEL & PARTNERS proto cíleně posilujeme o kolegy s dlouholetou novinářskou praxí. Pavel je již čtvrtým zkušeným novinářem v našich řadách. Díky jeho dlouholeté praxi z České televize chceme také v komunikaci ještě více využívat audiovizuální formáty,“ dodává partnerka a marketingová ředitelka HAVEL & PARTNERS Veronika Dvořáková, která je zároveň Associated Partner Key Family Values Protection rodinné kanceláře ONE FAMILY OFFICE.
Veronika vede téměř dvě desítky profesionálů, kteří interně zajišťují komplexní marketingovou a PR komunikaci včetně eventů v rámci celé skupiny HAVEL & PARTNERS, v těchto oblastech též nabízí vybrané služby klientům. Díky zkušenostem a výsledkům se stal marketingový in-house tým HAVEL & PARTNERS přidruženým členem Asociace public relations (APRA) a pravidelně získává za své projekty prestižní marketingová ocenění (Česká cena za PR – Lemur, Zlatý Středník, Fénix Content Marketing Award). Z letošního ročníku Českých cen za PR si tým za projekt NextŽeny odnesl dvě vítězství a dvě druhá místa.